Henge no Jutsu - 0 hp transformacja Bunshin no Jutsu - 0 hp iluzja Kawirimi no Jutsu - 0 hp zamiana Suiton Bunshin Daibakuha - klon jak wybuchnie 90% hp przeciwnika Kage Bunshin no Jutsu - klony Tayu Kage Bunshin no Jutsu - ile się chę klonów Katon Gokakyuu no Jutsu - 100 hp Katon Hosenka no Jutsu - 200 hp Rasengan - 350 hp Chidori - 350 hp Doton Dochu Eigyo no Jutsu - tyle ile cios albo kunay ponieważ to atak z ziemi Doton Shinju Zanshu no Jutsu - 0 hp Doton Yomi Numa - utopienie Gokusamaisō - zabija (kage) Katon: Gouryuuka no Jutsu - 300 hp Kirigakure no Jutsu - można się ukryć 0hp Nawanuke no Jutsu - uwolnienie Narakumi no Jutsu - niemoże się ruszyć przez jedną turę Bakuretsu Koinu - 450 hp Jujin Bunshin - transformacja Inuzuka Ryuu Jinjuu Henge - zamiana lecz atakujac 50 hp Garouga - 1000 hp Gatsuga - 150 hp Gijyuu Shikyaku no Jutsu Ninpou - ataki wzrastają 3 krotnie (czyli np. 15 hp razy 3) Odama Rasengan - zabija ale zabiera używającemu 3000 hp Mitura no Jutsu - 150 hp Btarunage no jutsu - osłona Hakke Rokujuuyonshou - 125 hp 50% chakry Hakkeshou: Kaiten - osłona Hakke Kuushou - 250 hp Hakke Hyakunijuuhachishou - 90% hp i całą chakre Katon Karyuu Endan - zależy jaka ilość chakry Suiton Suiryuudan no Jutsu - 75 hp Suiton Suijinheki - osłona przed katon Takitsubo no Jutsu - ukryć się Katon Kasumi Enbu No Jutsu - 50 hp Asa Kujaku - 500 hp (otwarte 6 bram) Doton Doryuudan - unieruchomienie Doton Doryuu Taiga - jedna błotna kula 250 hp
|